woensdag 26 oktober 2011

Eerste haakworkshop aan huis!


De eerste haakworkshop aan huis was erg leuk. Vijf vrouwen hadden zich aangemeld om bij mij te leren haken. En dat is gelukt! Onder het genot van hapjes en drankjes ging iedereen enthousiast aan de slag om de eerste basissteek (de vaste) onder de knie te krijgen. Aan het eind van de avond waren er twee telefoonhoesje -bijna helemaal- af. De rest haakt deze week vrolijk voort en volgende week gaan we proberen een rondje te haken. Ik heb er zin in.



De hobbywinkel op het dorp (Hobbytime) had een hele mand vol katoen ter beschikking gesteld waaruit gekozen kon worden. Wat een rijkdom! De gebruikte materialen hoefde ik pas achteraf te betalen en wat ik overhad terugbrengen. Gelukkig heb ik er een foto van gemaakt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten